Popis hry
Akční hráči
Akční hráči jsou jednotky na bojišti, které pomáhají plnit úkol svého týmu, zničit nepřátelský Command Center (Stronghold u Legion of Man nebo Lair u Beast Horde). Aby to bylo možné udělat, je nutné mít velitele zvládajícího týmovou práci a koordinaci jednotek.
Akční hráč dostane na výběr ze tříd, které jsou jim k dispozici na základě staveb a technologií vyzkoumaných velitelem. Každý hráč má následující atributy:
Zdraví hráče (Hit Points)
Zdraví představuje částku poškození, které je schopen hráč absorbovat před smrtí.
Mana
Mana se používá k provádění speciálních schopností a kouzel.
Výdrž (Stamina)
Umožňuje jednotce běžet, skákat a útočit. Jednotka, které došla výdrž, nemůže dále běžet, skákat a rychlost útoku je snížena.
Brnění (Armor)
Brnění hráče snižuje poškození, což maximalizuje každý bod zdraví. Brnění má klesající návratnosti, každý bod brnění je méně účinný jako předchozí. Brnění je nejvíce účinné proti útokům na dálku, zatímco všechny blízké útoky mají schopnost prorazit brnění, čímž se snižuje jeho účinnost.
Zkušenosti (Experience)
Zkušenosti získané na bitevním poli umožňují hráčům zvýšit si atributy bonusových bodů pro zvýšení efektivity jednotek v boji.
________________________________________________________________________
Smrt hráče
Když hráč zemře, musí čekat na "zplození". Výchozí potěr času je vázán na údržbu času. Hráči čekají zbývající část stávajícího intervalu plus jeden plný interval.
Intervaly jsou 10 sekund, takže výchozí čas zplození je 11-19 sekundy. V případě, že doba není splněna a / nebo zápas přesáhne 60 minut, přidá se dalších 10 sekund k potěru času.
________________________________________________________________________
Duše (Souls)
Duše jsou rozhodujícím zdrojem v Savage 2. Získávají se při zabití NPC na vysoké úrovni, nebo zabitím nepřátelského hráče. Hráč za smrtící poslední úder vydělá duši. Duše jsou vynakládány na Sacrificial Shrines (obětní svatyně), na nákup Hellbourne jednotek (viz Hellbourne níže).
________________________________________________________________________
Boj (Combat)
V Savage 2 je boj směs střelby, boje na blízko a zvláštních schopností. Každý tým má sadu tříd, které mají schopnosti rozděleny na střelecké zbraně a zbraně na blízko, stejně jako speciální schopnosti, které mohou vykonávat.
Každá třída má různé množství zdraví, many a výdrže, takže každá třída bude sloužit k unikátní roli na bitevním poli. Například, dobývací třídy se používají k ničení budov a díky tou ničí budovy mnohem rychleji než ostatní třídy.
Střelba
Střelba je velmi podobná, jako u mnoha her typu FPS na trhu. Zbraním patří speciální funkce, jako rapid-fire, splash damage, homing, a spread-fire. Jednoduše zamířit a vystřelit!
Rvačka
Rvačka je založena na třídě s různými rychlostmi útoku, druhy poškození a druhy řetězu (řetězy - kolik po sobě následujících útoků můžete udělat před krátkou pauzou a řetěz začít znovu).
Všechny útoky na blízko mohou být zastaveny blokem, který je okamžitě vykonán a lze konat i po delší časové období.
Boj na blízko je jednoduchý: být v rozsahu útoku, kliknout na levé tlačítko myši a dávat si pozor na blok.
Když váš protivník útočí, použijte blok, aby se zabránilo vašemu poškození. Úspěch při blokování soupeře bude dočasně poskytovat podporu na vaši rychlost útoku a snížením útoku nepřátelského hráče a rychlost pohybu. Jen několik útoků lze zablokovat v daném čase - metr se objeví při blokování, pokud je metr blokace překročen nebo zranění přesáhne kapacitu bloku, tak bude vaše postava na krátkou chvíli ochromena a neschopna útoku. Díky těžším útokům nablízko a některým schopnostem mohou protihráči rychleji prolomit tvoji obranu.
Speciální schopnosti
K dispozici je 5 různých typů speciálních schopností ve hře. Další informace týkající se každého typu naleznete níže.
Snapcasting
Tyto kouzla používají inovovaný systém, který vám pomůže zaměřit se na nedaleké cíle. Zadejte kouzlo a zvolte zvýrazněný cíl klepnutím na levé tlačítko myši. Pouze cíle, na které se toto kouzlo vztahuje, budou zvýrazněny. Kouzla jsou uzdravení, vzkříšení, a některé požehnání či kletby.
Gadget Placement
Chcete-li umístit gadgety, jako jsou věžičky, munice skladů a demo balíčky, nejprve zvolte možnost, a pak místo kde jej chcete vložit a pokut je zelený umístíte ho na požadované místo klepnutím na levé tlačítko myši.
Instant Casts
Jsou to obecně bojové schopnosti, které mají způsobit extra škody nebo omráčit protivníky. Jednoduše zvolíte tuto možnost pro okamžitou realizaci, takže ujistěte se, že požadovaný cíl(e) je v dosahu.
Area of Effect (AoE) Casts
Když si hráč vybere AoE, jako je skupinová léčiba a nebo pozemní síťka, objeví se obsazení umístění a také zdůrazní cíl(e) kouzla. Pouhým klepnutím na levé tlačítko myši se AoE schopnost aktivuje.
Channeling
To jsou schopnosti ve hře, které mají účinek na samotného hráče. Patří mezi ně proměny, éterické a orby. V mnoha případech můžete schopnost zastavit levým tlačítkem myši nebo stiskem klávesy, ke které je schopnost přiřazena.
________________________________________________________________________
Dobývací jednotky (Siege Units)
Důležité je při útoku na nepřátelské budovy získat snazší vstup do nepřátelské základny (zničením obranné věže), oslabení technologie (zničení některých budov zakáže určité schopnosti a třídy) a samozřejmě vyhrát hru (zničením nepřátelského velitelského centra). Obléhací jednotky jsou rozhodující pro dosažení tohoto úkolu. Jsou vyšších životů, pomaleji se pohybující třídy, které obecně potřebují ochranu, aby mohly úspěšně ničit nepřátelské cíle.
_________________________________________________________________________
Hellbourne
Hellbourne jsou speciální jednotky, k dispozici pro oba týmy. Chcete-li získat přístup k nim, musíte postavit Obětní oltář (Sacrificial Shrine) na místě zvaném Scar a získat duše ze zabíjení nepřátelských hráčů. Každá jednotka má určité náklady duší, více duší se rovná více výkonu!
Je důležité, aby týmy obhájily své obětní svatyně, stejně jako sledovat minimapu kolem Scar a zastavit své nepřátele v přístupu k těmto hru měnícím jednotkám.
Hellbourne jsou extrémně silné jednotky, které jsou mimořádně cenné v kombinaci vysokého hráčského poškození a nadprůměrné poškození budov. Na rozdíl od jiných tříd, Hellbourne jednotky mají velmi málo způsobů regenerace zdraví, které je schopen vyléčit během svého pobytu v Newerth. Hellbourne jednotky si mohou pouze obnovit zdraví tím, že konzumují duše padlých nepřátel a v případě Devourer, také konzumovat mrtvoly nepřátel. Ve skutečnosti, s výjimkou Devourer, si hellbourne jednotky pomalu degenerují zdraví, proto vyžadují neustálou údržbu, aby zůstaly na bitevním poli. Přes jejich děsivé síly, hellbourne jednotky mají slabost - shamani a chaplaini mají bonus poškození na hellbourne jednotky.
_________________________________________________________________________
Itemy
Používání předmětů je rozhodující pro úspěch akce hráče v bitvě. Existují dva různé typy itemů:
Prodejné položky
Obě strany, bestie a lidé, mají svoji vlastní sadu položek, které lze zakoupit za zlato zíshané při hraní hry.
Perzistentní položky
Perzistentní Položky lze získat přes úspěchy, vyhrát jako ceny z příležitostných soutěží, koupit přes runa výrobce nebo sběratelskou edici. Přetrvávající položky jsou uloženy v trezoru, který má 5 slotů a můžete si přinést 2 itemy do zápasu.
Existují čtyři typy perzistentních položek, z nichž každá poskytuje jiný bonus modifikátor. Typy položek jsou prsteny, amulety, šperky a runy. Přetrvávající položky mohou mít až tři dávky, které jsou pasivní regenerace, zvyšuje pasivní a aktivní doplňování.
_________________________________________________________________________
Experience / levlování
Při hraní zápasu, hráči získávají zkušenosti za mnoho věcí, včetně zraněním nepřátele, zabitím, poškozením budov, léčením, kouzlením a opravou staveb. Tato zkušenost vám umožňuje zvyšovat své atributy, aby se postava stala silnější. Za každou úroveň získá hráč čtyři bonusové body atributu, které lze použít ke zvýšení následujících atributů:
Endurance (Vytrvalost)
Zvyšuje vaše zdraví a regeneraci zdraví.
Intelligence
Zvyšuje max mana a regeneraci many.
Agility (Hbitost)
Zvyšuje vaši vytrvalost a regeneraci vytrvalosti.
Strength (Pevnost)
Zlepšuje melee (boj na blízko) poškození.
Všechny získané zkušenosti a úrovně jsou resetovány na konci každého zápasu. Nicméně pokud se připojíte v průběhu utkání, budete mít zkušenosti na základě současné doby zápasu.
_________________________________________________________________________
Squads & Officers (Čety a důstojníci)
Čety jsou malé skupiny jednotek, které společně bojují. Každá četa má svého důstojníka.
Důstojníci hrají důležitou roli: mohou dávat příkazy, vytvářet spawn portály pro udržení své čety pohromadě. Kromě toho, pokud zůstanete v blízkosti svého důstojníka, dostáváte požehnání v bitvě, takže budete silnější.
Spawn portály poskytnout hráčům možnost, aby se drželi v terénu. Jedná se o nástroj, který umožňuje bojovým skupinám zůstat pohromadě. Po umístění spawn portálu se po smrti hráče objeví na mapě nové místo pro zrození, ale pouze pro členy čety důstojníka, který portál položil.
_________________________________________________________________________
Velitelský přehled
Na rozdíl od akčních hráčů na zemi hrajících rychlé FPS / RPG akce, velitel dostane tradiční RTS rozhraní a z perspektivy sleduje bojiště. Jejich pohled a kontrolní systém jim umožňuje lépe plánovat a sdělovat strategie pro tým, podobně jako generálové tradičních armád.
Velitelé mohou také kontrolovat ekonomiku týmu. Jsou odpovědni za získávání zdrojů v týmu, stejně jako za budování a opravu staveb. Mají moc stavět nebo opravovat poškozené stavby přes použití "Opravářských NPC", které sami kontrolují.
Stavění a technologie
Nové schopnosti, předměty a třídy jsou k dispozici, jakmile jsou určité typy struktur postaveny. Technologický strom v Savage 2 je poměrně lineární.
Bojové plány a Komunikace
Je nezbytné, aby velitel komunikoval se svými hráči. To zahrnuje žehnání spojencům, proklínání nepřátel, dávání přímých rozkazů (výběr a kliknutím pravým tlačítkem myši na mapu, budovy, spojence, nepřátele), jakož i obecné komunikace přes mapové příkazy, hlasový chat a textový chat.
Požehnání a prokletí
Velitel má několik požehnání pro své spojence jako je léčení, brnění, kouzla a vzkříšení. Mohou se také bránit v postupu nepřátel tím, že degenerující jejich zdraví, brnění a rychlost.
_________________________________________________________________________
Ekonomika a výživa
Hlavní jádro ekonomiky v Savage 2 je zlato. Pomalý způsob, jak vydělat zlato je, že zabíjíte NPC, ostatní hráče a ničíte nepřátelské budovy. Nicméně, hlavním zdrojem příjmů týmu jsou doly. Chcete-li extrahovat zlato z dolů, musí se postavit u Legion of Man Steam Mine nebo u Beast Horde Mine Grove.
Zlaté doly jsou hlavním zdrojem příjmů pro týmy. Kontrolování a bránění dolu je rozhodující pro úzpěch vášeho týmu.
_________________________________________________________________________
Údržba
Údržba Savage 2 je jedinečný systém hospodářství, který zabraňuje vzniku dlouhé patové situace ve hře. Čím déle se zlatý důl bude těžit, tím více se zvýší jeho údržba.
Když údržba není splněna, brnění budov se značně sníží a tím jsou více zranitelnější proti útokům nepřítele. Naopak, pokud nepřítel nesplnil údržbu, je správný čas k útoku na jeho budovy.
Pokud jste v sedadle velitele, je to něco, čeho byste si měl být vždy vědom. Ujistěte se, že vaše jednotky útočí ve chvílích, kdy nepřítel nesplní údržbu a ujistěte se, že pokryjete vlastní údržbu tím, že vaše jednotky chrání alespoň jeden důl.
_________________________________________________________________________